Steam locomotive is back



Цими днями (5-7 січня) в Києві знову курсуватиме ретро-поїзд. Під катом 9 фото і 3 невеликих відео, присвячених поверненню паротяга, хоча і всього на три дні. Поїзд зібрав невеликий натовп випадкових перехожих, учасників екскурсійної поїздки і просто фанатів (як от я), які приїхали не кататися, а оглядати живий експонат. Гадаю, паротяг треба берегти і запускати його на пару днів максимум кілька разів на рік, адже він вже не в ідеальному стані: перед відправленням під днище пролився і спалахнув мазут.

Collapse )

Ташкент-1982



Днями розбирав вдома деякі речі і натрапив на ряд старих листівок і календарів. На них завмерли моменти минулого Ташкента, Києва, Москви, Берліна... Вирішив от відсканувати це все добро і частинами викласти сюди по тегу "моменти минулого". В даній частині - скани сторінок радянського блокнота-календаря з фотографіями міста Ташкент за 1982 рік. Випуск таких книжечок був присвячений 2000-літтю столиці Узбекистана

Collapse )

Парк "Нивки"



Кілька днів тому мав прогулянку парком "Нивки", що розташований між місцевостями, відповідно, Нивок і Сирця. Дотично до парку проходить проспект Перемоги, поруч є дві станції метро - Берестейська і Нивки. Цей парк є моїм улюбленим осіннім парком Києва і одним з найулюбленіших парків міста взагалі. Під катом - трохи фото з прогулянки одного сонячного дня.

Collapse )

Троєщинський швидкісний трамвай: 6 днів до пуску



Поки сотні тисяч мешканів Троєщини мріють про метрополітен, для них готують передвиборчий подарунок у вигляді транспортного покращення - альтернативу автобусам і пробкам. Швидкісна трамвайна траса, закинута пару років тому через відсутність попиту, отримує друге життя: колії продовжено до залізниці, що дасть змогу організувати пересадку з трамвая на міську електричку практично "двері-в-двері". В подальшому трамвайна лінія попрямує далі, в сторону Позняків. А сьогодні на об'єкті кипить робота: сотні робітників поспішають, адже відкриття лінії намічено на 25 жовтня. Під катом фото з моєї сьогоднішньої наскрізної прогулянки трамвайними коліями від вулиці Милославської до Воскресенських садів і нової платформи Міської електрички.

Collapse )

Не сіре місто Харків. Частина 2



Продовження розповіді про мою прогулянку Харковом сонячного жовтневого дня. Перша частина ТУТ.
Під катом - продовжуємо прогулянку містом, катаємося на канатній дорозі і оцінюємо Харків загалом в плані міського середовища.

Collapse )

Не сіре місто Харків. Частина 1



6 жовтня я вперше побував в місті східної України. Звісно, проїздом доводилося бувати і раніше, але познайомитися вдалося лише тепер. І відкриває мою історію подорожей лівобережжям славетне місто Харків.
Розповідь міститиме дві частини, в яких я висвітлю свій погляд на друге за масштабами місто України. Прошу під кат!

Collapse )

Авіасвіт - 2012



29 вересня я здійснив таки свою маленьку мрію: побувати на Авіасвіті. В 2010 році не вийшло відвідати Гостомель, тому потрапляння на авіасалон цього року було для мене принциповим. Під катом великий звіт про другий день авіаційного свята

Collapse )

Дві виставки



28 вересня був в МВЦ. Основною метою візиту була виставка "Зброя та безпека-2012", але вдалося одним оком глянути ще на іншу виставку, яка, між тим, вже згорталася - "Енергетика в промисловості-2012". Під катом не масштабний звіт із вказаних заходів, а кілька світлин моментів і речей, які мене найбільше зацікавили і запам'яталися

Collapse )